Monday, June 15, 2009

SUKAD PETAS


pic kat sebelah ni, masa aku join Sukad Petas.
Pada malam tu, aku n da geng kena join perbarisan. so sebelum perbarisan bermula sempat gak ler kami berposing. hehehe.. dah ler panas tunggu bermula, berpeluh2. pahtu bosan lak tu. so ni jelah keje yang sempat kami buat. Sukad ni geng Haak join Petas, sebagai memberi sokongan. yelah yang join Petas tu, masing2 dari desasiswa yang berlainan, murtad ke petas jap jer.. aku nyer geng dari Aman Damai, senyum je kat aku. tapi aku buat do noe jer. hehehe.. walaupun aku join sukan tarik tali jer. tapi geng2 aku kalah kepada aman damai gak, yelah geng2 tarik tali dari aman damai, tubuh diorang.. mak ooiii, 2x aku. bayangkan sume org diorang 2x n 3x kami, sekali diorang tarik jela. terjelepoklah kami yang cekeding ni dibuatnyer. tapi xpe, pengalaman, bila lagi kan... bila lagi nak bikin kenangan kat USM. nanti dah xdapat dah.. so, sume best kat USM. sayang sangat2 kat USM.




No comments:

Post a Comment